onsdag 25 juli 2012

Las Vegas!

Hejhej! :) Det var väldigt länge sedan jag skrev här nu, kan det ha varit nästan 3 veckor sedan? Men jag tänkte slänga ut ett sista inlägg här innan jag återvänder till Sverige!

Har semestrat på västkusten nu i lite mer än två veckor och det har varit helt fantastiskt! Har lyckats besöka mycket, började i San fransisco, sedan blev det Carmel, Santa Cruz, Santa Barbara, 6 nätter i Los Angeles, (Venice beach) Hollywoos & sedan begav vi oss mot Mojave öknen, the Grand canyon och just nu befinner vi oss på New york New york hotellet i Las Vegas! Vilken stad! :D Och snart ska vi ut i så nu avrundar jag, men lite bilder kan jag bjuda på!

Ha det så jättefint och tack till alla som följt mig detta året! Kanske så fortsätter jag blogga även hemma, får se!
 <3 

















2 kommentarer:

  1. Jag har också köpt en ny keps!

    SvaraRadera
  2. tack för ett års intressant och kul blogg....Carina

    SvaraRadera