måndag 14 maj 2012

14 maj!

Hejsan på er! :) Sitter på rummet och kollar igenom bilderna sen helgen, fick Gesas foton precis och jäklar vilken skillnad det är på hennes och mina alltså! haha, hon har precis köpt en jättefin kamera så det är ju inte så konstigt. Funderar faktiskt på att investera i en bättre kamera innan jag åker här ifrån, även om jag tycker att den jag har nu funkar bra den med plus att det är sen smidig då den är så liten. Får la se vad som sker! :)

Annars så har vi käkat köttbullar till kvällsmat här idag, sett ett ankfoster som bara var till hälften utvecklat, riktigt hemskt att se och tjejen fick ur sig. " Jag kan inte fatta att jag nyss såg något som var en blandning mellan en äggula och en anka" Får hoppas att de inte drömmar några mardrömmar om det inatt alltså! Och så " fick" jag en ny au pair-mobil eftersom att den andra gav upp! Kunde absolut behövas om man säger så. Mycket mer än så har väl inte hänt idag, så nu avrundar jag och kryper till kojjs!

Här får ni lite bilder sen helgen från fina New York! Copyright GESA dårå..

























Och så här slutade dagen för mig, mysigt! <3

2 kommentarer:

  1. Wow, vilka fina foto! Ni hade verkligen en härlig NY dag! :)
    Kram Mamma

    SvaraRadera