tisdag 1 maj 2012

Tisdag!

Tjenare bloggen! Hoppas allt är bra trots hårt valborgs firande igår! ;) Själv så firade jag med ett trevligt gäng svenska tjejer på Cosimos i Westfield! Riktigt trevlig! :)

Men ja tisdagen börjar redan gå mot sitt slut och idag så fick jag sluta extra tidigt eftersom att Lori kunde hämta upp tjejen från gymnastiken, härligt! Så jag sitter här nu och kollar på bilder från i helgen. Jag mötte ju upp mamma på hotellrummet sent lördagkväll och kunde sedan spendera nästan hela söndagen tillsammans. Vi åkte till en stor outlet för shopping, käkade på five guys ( mamma var ju tvungen att testa! ) och sedan på kvällen så drog vi in till philadelphia, kunde inte bli mycket bättre så det tog emot rätt så rejält att dra sig hem igen på söndagkväll.

Har förestenbåde idag & igår kört världens hårdaste pass på gymmet, enligt mig! ;) Och det är något jag ska fortsätta med så imorgon ska jag försöka springa 8 km istället för 7! Och detta med den sista kvarten i uppförsbacke, som man kan ställa in på löpbandet. Lyckas jag så blir jag stolt för det är längre än jag någonsin kunnat drömma om då jag kan hit. Så en spännande uppdatering om detta kommer imorgon, haha.

Nu ska jag snöra på mig conversen och möta upp Gesa, ha det fint hörni! <3





1 kommentar:

  1. Man blir ju lite avis när man ser er kramar pappa

    SvaraRadera