torsdag 24 maj 2012

Torsdag!

Hej och godkväll på er! :) Har precis kommit hem från downtown och en träff med Line som innehöll bland annat five guys och starbucks med en himla massa andra au pairer! Ute trodde man att det regnade men icke sa nicke, är hela 98% luftfuktighet här så det har verkligen legat som en dimma över oss ikväll! När jag kom tillbaka till bilen så fick jag torka av rutor osv för att de var så mycket fukt på dem att man ej såg något alls, sjukt fuktigt ute alltså!

Annars så har jag varit på näst sista college-klassen idag, himla skönt! Och om en vecka så är jag alltså klar med alla mina credits, ska bli så skönt att få det ur vägen. Har också lyckats klämma in lite eurovision idag, på jobbtid! hehe, har berättat rätt så mycket om det för barnen, och eftersom att de ej hade läxor idag då de är lediga imorgon, så bestämde vi oss för att kolla på det efter skolan! Blev sjukt stolt av att se Sverige måste jag säga, och killen sade att även om han såklart skulle vilja rösta på sin au pairs land så hade han röstat på Sverige även om jag inte hade kommit därifrån, bra betyg alltså! :D

Nu ska jag slockna i sängen, ha det fint så hörs vi! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar