onsdag 2 maj 2012

You don't know what you've got 'til you're missing it a lot

Godkväll på er! Sitter i sängen och kollar på bb efter boxningen. Gick bra idag och då jag kom dit vid 7-tiden så var det tom ljust ute, hur gött som helst! :D Så efter lite kvällsmat och en dusch så känner jag mig rätt nöjd just nu!

Annars så har vädret vart kasst idag, ca 12 grader, grått och mulet. Så det har inte varit mycket aktiviteter ute idag. Hoppas på bättre väder imorgon för då ska jag och barnen ut på hike efter skolan, har med scouterna att göra tror jag. Ska bli lite roligt, så hoppas på uppehåll så vi inte får traska i lera och regn för vi blir borta ett tag tror jag. 

Just det, jag klarade av 8 km idag! :D Var näst inpå död efter det men det gick, hallelujha säger jag bara. 

Nej, godnatt hörni! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar