måndag 21 maj 2012

Måndag!

Hejhej! Har precis käkat mellanmål med banan och graham cracker och nu så sitter jag mätt på rummet och ska precis till att kolla på Behind enemy lines och vika barnens tvätt till det. De har nämligen åkt iväg med Jeff båda två för att hälsa på farmor, så jag fick en väldigt slapp dag idag med knappt något jobb alls!

Dagen har annars varit precis en sådan dag som man syftar på då man säger "regnig och ruggig" Från varmt och soligt har vi gått till grått och riktigt blött. Tror tom att jag vaknade av regnet inatt och det är banne mig inte var dag, haha.. Så ett riktigt "innesittar" väder har vi har och det ska vi tyvärr få behålla hela veckan, mindre roligt. Men hoppas innerligt på fint väder i helgen i alla fall! För då drar jag och Gesa till Boston, från lördag -måndag!  Vi har väl inte planerat in så mycket annat än att det blir god mat och förmodligen ett besök på Harvard university, som ligger i de trakterna. Blir härligt med ytterliggare en liten mini-semester! Pratade med familjen innan idag och kom fram till att jag haft rätt så många sådana på senaste tiden, blev ju hela 3 helger i pennsylvania på rad tom! :D

Förövrigt så känner jag av att det börjat dra ihop sig mot slutet nu, vilket känns så skönt men också sjukt på något sätt! Har ju varit här ett bra tag och det känns nu, känns verkligen länge lämnade Sverige och flög hit. Och det var ju sjukt att lämna och flyga hit men det kommer nog kännas lika konstigt att flyga hem igen tror jag. Kommer saker ha förändrats, kommer allt vara som förut, eller kommer jag ha förändrats så att jag upplever allt annorlunda nu. Kan säga att jag är grymt taggad i alla fall! Bring it on Sverigeeee! :D

Nu blir det film och tvätt! Och senare ikväll står glass i stora lass på schemat! Stora frågan är om det blir Coldstone eller Dq...

Här kommer lite bilder från helgen, vi hörs! <3




Haha, glada tjejer har vi häär!  <3


Här spenderades söndagen, beachen!! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar