onsdag 16 maj 2012

We go on and on and on and on, never knowing where, never knowing where we gonna end up

Hejhej! Klockan är 10 och nu har jag lagt barnen, städat i köket och gjort mig i ordning för natten! Föräldrarna är på Rangers-Devils matchen, inte helt illa ju! Så jag fick jobba hela kvällen idag. Är helt slut faktiskt och det känns verkligen som att jag spenderade denna onsdag bakom ratten! Så här har min dag sett ut, stiga upp och
- skjutsa barnen till skolan, sedan köra till gymmet för en timmes löpning. Kör på 8 km varje gång nu och det är så gött att känna förbättring! :)
- köra hem från gymmet
-köra till Milbourn för att hämta upp Line för pizzalunch och häng i parken hos henne. Har varit jättevarmt idag, närmare 30!
- kört hem och sedan till Shoprite
-Kört och hämtat barnen och sedan skjutsat killen till gymnastiken
- Hämtat killen, och sedan tjejen hos hennes kompis. Grillade kyckling och avnjöt detta på altanen tillsammans med kokt potatis! :)
- kört till killens kompis och lämnat honom där
- kört tjejen till dansen
-hämtat tjejen på dansen, hämtat killen hos kompisen

Fatta att jag verkligen har spenderat dagen i bilen alltså, känns rätt så illa ärligt talat.

Annars så kan jag ju erkänna att jag har ett par grymt kloka värdbarn! Killen sade idag när vi satt och pratade om hälsosamma/ ohälsosamma saker att äta " Johanna, hade du ätit en hjärtformad godis om jag hade givit dig den" -Ja, troligen
" Men, om vi hade åkt till en fabrik och så hade du sett en massa kemikalier som blandats med en massa socker och färgämnen, hade du ätit det då!? För det är samma sak!" haha, om ändå sådant hade kommit ur min mun då jag var åtta!

Har också bokat hotel precis! Åker nämligen till San fransisco från La guardia som ligger queens, så blir hotel där sista dagen innan västkusten! :D

Godnatt på er! <3



För några helger sedan då det vankades fotbollsmatch i vårsolen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar