onsdag 9 maj 2012

Moats & boats & waterfalls, alley ways and pay phone calls

Heeej på er och hoppas allt är fint! Var ett tag sedan jag skrev så nu var det definitivt dags för ett inlägg!

Onsdag idag vilket betyder att jag precis är hemkommen från ett boxningspass. Var riktigt jobbigt idag så jag har verkligen känslan av att jag kommer däcka så fort jag släcker lampan här. Älskar att träna på kvällen just för att det är så grymt skönt att duscha och sedan slänga sig i sängen helt slut, man sover ju så himla gott sen också! På passet idag så var vi nog en 6 stycken nya personer så det var lite kaos ärligt talat. Var ett helt gäng med 16-17- åringar som inte var så väldigt organiserade utan de ville bara slå, slå och slå. Haha, så rätt så några stycken mer än vi brukar vara men det funkade det också.

Annars så har vi haft lite konstigt väder här nu i snart 2 veckor. Det regnar och åskar och är allmänt grått ute, riktigt rugge väder alltså.Men samtidigt så är det varmt, 23 grader har vi haft idag. Är 20 grader ute nu, klockan 10 tom.  Så luftfuktigheten är hög! Hoppas på lite sol snart så att man verkligen kan njuta av värmen! Även om jag måste erkänna att det luktar himmel ute nu, älskar doften av regn! :)

Imorron väntas college och American contemporary issues. Känner mig inte heltaggad men väl där är det inte så farligt alls. Vi är en klass på 5 pers så det är rätt chill! :)

Tänkte också skriva ytterligare en " olikheter sv/ usa lista men just nu känns det lite som att jag har vant mig så pass mycket så att jag tänker på det lika mycket. Men så svårt är det faktiskt inte så snart kommer nog en sådan upp också! :)

Ha det fint, godnatt! <3


Detta brev hittade jag på min spegel när jag kom hem från philly i söndags! Haha Line... :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar