måndag 11 juni 2012

Arg..

Idag har inte varit en bra dag för mig. Först så ska vi åka till college för att få ett brev som säger att vi klarat av vår kurs " Contemporary american issues" Yes, då måste vi självklart betala för att få detta brev, har alltså betalat både för kursen, parkeringen och nu också för ett litet papper som säger att vi har klarat av kursen,underbart! Ännu bättre att de säger att vi inte kan få detta papper som vi då betalat för på direkten utan vi måste vänta i 2-3 veckor för att få det mejlat till oss då de har " så mycket att göra" Och detta papper behöver jag för att bevisa att jag tagit mina 6 credits, vilket betyder att jag varit här lagligt då mitt visa kräver detta.

Toppar sedan detta med att Sverige förlorar mot Ukraina, Gesa spelade in matchen så vi spenderade kvällen med att titta på denna i hennes källare. Ukraina liksom! Och nu så har vi England och Frankrike kvar! :S
Kommer sedan hem och möts utav ett riktigt kasst besked utav CC, inte glad alls just nu alltså :@
Kan ju förövrigt nämna att jag tippar som min bror och säger att Holland och Spanien möts i finalen detta EM!

Ha det bra, jag slänger in handduken och hoppas på en bättre dag imorgon jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar