tisdag 12 juni 2012

Flyg hem, check!

Hej och hå, synd att inte himlen är blå! Har varit riktigt ruggigt väder här hela dagen, ösregn och grått ute! Så jag har kurat in mig i långbyxor och hoodie, mysigt! Men självklart är denna klädsel alldeles för varm då man väl kliver utanför dörren. Men inomhus funkar det prima och eftersom att mestadels av denna regniga dag just spenderats inomhus så var det väl inte helt fel.

Annars så känner jag att jag äntligen kan pusta ut nu, sakerna från igår har rätt ut sig och jag fick idag ett alldeles perfekt flyg hem, underbart! :D Blir dock min längsta flygresa någonsin, lämnar kl 18:00 och kommer hem kl 20:00 dagen efter! 26 timmars resa alltså! Haha, fast en tidsskillnad på 9 timmar gör ju sitt också! ;)
Kommer på dagen av min hemfärd även befinna mig i 4 olika länder, USA- Tyskland, mellanlandar i Dusseldorf, Danmark, flyger till Köpenhamn, och sedan slutligen Sverige igen som jag då inte satt min fot i på nästan 13 månader! Vilken resa alltså.

Nej, nu blir det lite läsning innan läggdags, puss på er!

Här kommer en riktigt rolig bild! :D Från Union county college i Cranford, helt dött efter graduation. (Har föresten alltid varit lite av en mardröm för mig att gå till skolan då det är sommarlov & ingen där! Minns att Johan glömde en tröja på skolan en gång så att vi fick åka dit och hämta den efter skolavslutningen, fruktansvärt tyckte jag! haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar