onsdag 27 juni 2012

Diane von Furstenberg

Hej på er, hoppas allt är bra! Här har vi haft strålande sol och varmt väder hela dagen så jag startade dagen med att flytta mig ut i solen där jag satt och läste ett bra tag, så härligt! Har ju världens bästa jobbdagar nu för tiden, barnen går på camp från 8:15 - 17:00 så jag har hela dagen ledig, och att sitta inne då solen skiner utanför går ju inte för en svensk inte! 

Och förutom att slappa idag så har jag tömt rummet och skrubbat lådorna, imorgon så flyttar jag ut så detta blir sista natten på rummet. Sedan så tar Erika över på fredag! Och hade ni sett hur rummet ser ut nu så tror jag inte ni hade trott att jag flyttar ut imorgon, det gör nog inte jag heller för den delen! Lådor är utdragna och kläder, väskor och dyligt lite var som. Mycket grejer som ska sorteras! 

Kvällen spenderades med Judith och vi har åkt runt lite här och var och letat väska! Var tvungen att köpa nytt handbagage och denna skönheten kom jag hem med, en hur snygg som helst väska från DVF! Har även hjul och en "gömd spak" så man kan dra den! Praktisk och snygg, det gillar vi! :)

Nej, nu taggar jag sista kvällen på rummet! 
Godnatt! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar