fredag 15 juni 2012

Äter godis och läser..

Ja, det är typ det jag gör om dagarna! Det och jobbar lite, haha. Jag har börjat läsa om hungerspelen och de är ju så sjukt bra böcker! Har dock inte läst den sista, vilket jag inte fattar alls egentligen, men nu när jag är riktigt inne i historien igen så ska jag köpa den här och läsa! Önskar att jag kunde spara den till Kalifornien, perfekt att ha en riktigt bra bok med sig då ju, men jag vet inte om jag klarar av att hålla mig så länge alltså!

Så ja, läst har jag gjort på de flesta av mina lediga timmar men  idag så tog jag faktiskt ett krafttag och gick till Gesa där vi spenderade dagen utomhus i solen. Har ju känts lite sådär att sitta inne och läsa då solen skiner utanför fönstret, så himla skönt att komma ut lite. Vi köpte sedan glass som vi avnjöt i solen och nu så börjar jag jobba igen alldeles strax. Blir extra mycket jobb idag då barnen ska ha födelsedags kalas och 26 vildingar ska komma på besök! Vet  inte hur detta ska sluta, vet bara att jag har fått i uppgift att spruta vatten  på barnen, men en riktigt fet vattenpistol! Då de ska ha någon hinderbana av något slag, så det här ska nog bli rätt så roligt trots allt! ;) haha, ska också hämta upp Maria från tåget om någon timme då hon kommer och joinar kalaset, skojj!

Om inte annat så är det idag exakt två veckor till Erika, nya au pairen, landar här i huset! Och innan dess ska jag ha hunnit flytta ut ur rummet, ska bo i ett annat rum då hon flyttat in, så snart får jag minsann börja packa och rensa i garderoberna!

Slänger också ut ett stort grattis till Enny som tar studenten idag! STOR DAG JU! Grattis vännen! <3
Ha det fint så hörs vi hörni! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar