måndag 4 juni 2012

Oväder..

Tjenare! Måndagen är här och den invigs med ett riktigt oväder här i New Jersey. På gymmet imorse, då jag bland annat avslutade mitt medlemskap! (Man får nämligen stanna kvar ytterligare en månad efter att man avslutat så det passade perfekt) Så slutade alla maskiners tv att fungera då det regnade och åskade så mycket. Tog då av mig hörlurarna och hörde världens muller utanför fönstret samt och såg ett ösregn utan like, sprang nog snabbare från gymmet till bilen än någonsin förr, haha. Men lite mysigt är det ju, att sitta inne i värmen medan det brakar och regnar ute! :)

Berättade jag föresten att det igår var 6 utav 8 blondiner i svenska gänget? Vi hjälper Sverige behålla sitt rykte alltså! ;) Och på stand up showen i lördags så var en komiker så blond att håret såg vitt ut, och han sade sig också ha ursprung just från Sverige, lite roligt! :)

Nu ska jag se om jag kan skriva lite på mitt cv innan det blir dags för skype med fam!
Puss vi hörs!


En bild på vad som hände mig i torsdags!  Efter att jag hade hämtat killen på gymnastiken och precis parkerat bilen hemma så ser jag vad som hänger i nyckelknippan, en penna!  Haha,! Vet i tusan hur den hamnat i nyckelknippan men det värsta är ju att jag inte ens såg att den hängde där förrän jag var hemma igen! haha, men det kan ju faktiskt vara rätt så praktiskt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar