söndag 3 juni 2012

Helgen!

Hejhej, hoppas allt är fint! :)  Söndagkväll och jag har inte uppdaterat här på hela helgen så tänkte att det kanske kan vara dags för det nu!

Fredagskväll spenderades i bio salongen med Gesa smuttandes på rockstar, bästa drycken alltså! Kollade på Snow white som var en av de bästa filmer jag sett detta året, sjukt bra gjord verkligen! Rekommenderas starkt! :) I lördags blev det sovmorgon och sedan tog jag tåget till the big apple där jag mötte upp Line på penn-station! Vi tog tunnelbanan ut till Coney island där vi spenderade några timmar i solskenet och åt skräpmat på Nathans, efter detta så tog vi tunnelbanan tillbaks till stan där vi gick på stand up Comedy som jag bjöd på, födelsedagspresenten nämligen! :) Var riktigt roligt måste jag säga och komikerna drog in publiken i sina skämt vilket de var riktigt duktiga på! En snubbe frågade oss vad vi hette och efter att Line upprepat sitt namn 3 gånger sa hon " My name is the end off Caroline" Då svarade han att "Nedo, your off the hook" då han drivit med den killens namn ett bra tag innan, haha! :D Så riktigt roligt! Och kanske blir det fler gånger eftersom att  bara vi gick på times square med dessa biljetter i handen så kom en annan försäljare fram till oss och gav oss ytterliggare två biljetter till stand up, helt okej ju! :)

Idag har spenderats med ett gäng svenska brudar, drog först till poolen men då det började regna så drog vi till chilis för lunch och sedan för glass! :)
Nu blir det lite E channel innan läggdags!
Hörs! <3

Hot dogs rekord för tjejer: 41 och för killar 68, vad säger man!?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar