söndag 24 juni 2012

Midsommar och 20 bast!

Hej på er! :D Det var ett tag sedan nu men jag har varit upptagen både med födelsedags och midsommarfirande! Helt okej vecka alltså! :) Firande min 20-års dag med lunch ute tillsammans med barnen, killen tog tag i det hela när vi kom in på tgif fridays och lät mig och tjejen stå och vänta samtidigt som han fixade bord åt oss, och viskade till servitrisen att det var min födelsedag så att de skulle sjunga för mig! :) Så gulliga är dem alltså. Blev sedan skönsång i bilen på väg hem och sedan på kvällen så var vi ett gäng tjejer som gick till chilis för middag, var hur trevligt som helst, så verkligen en toppen födelsedag! :)

Och i fredags så var det midsommar för hela slanten! Slapp jobba då så vid 11 tiden så drog vi till Hanna där vi fixade kransar, som blev riktigt fina allihopa! Och sedan drog vi till NYC där vi mötte upp Melanie! :D Firade sedan dagen i battery park där det fanns en massa svenskar, svensk-sång, sill och det värsta regnet & åskan jag sett på länge! Och sedan avslutades kvällen med massa dans, som det ska vara! :) En lite smått galen midsommar som jag kommer minnas för alltid alltså! :)

Och Mel har sedan spenderat resten av helgen här och vi har käkat på five guys, ett måste faktiskt! Och idag så har vi hängt på Jersey shore och blivit brun (röd) brända så det smäller om det. En toppen helg alltså! <3 Kommer dock sakna Mel som jag nu inte får träffa på 7 månader..


Här kommer en bildbomb!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar