söndag 10 juni 2012

Med smak av Sverige

Kamera, ipod, converse, levis jeans,  fler tränigströjor, vs body mist, check! Hej på er! :) Har spenderat dagen på Jersey gardens med Line & Gesa och efter detta och tidigare inköp denna vecka så kan jag nu kryssa av alla ovanstående på min "måste köpa innan jag åker hem"-lista, skönt! Får nog ta det lite försiktigt nu dock då jag ju faktiskt ska få ner allting i resväskan också, ska nog köra en liten provpackning i veckan någon gång för att se så att allting får plats. Gör det inte det så så får jag börja offra vilket inte kommer bli en pretty sight, haha.

Efter shoppingen så stannade vi på Ikea där vi åt och njöt av allt det svenska, patriot ut i fingertopparna blir man här! Stolt blir man också när man ser tavlor som " Pjätteryd" som hänger på väggarna, är vi verkligen i Elisabeth, New Jersey, tänker man då. hah! Efter shoppingen så hyrde jag & Line filmen Gone, som skulle vara en drama men som uppenbarligen var en skräck/ thriller. Skulle från börjat hyra Arn, som vi blev så glada när vi såg att de hade! Men det va tydligen bara en bluff för de hade de inte alls det.Synd för det var riktigt länge sedan jag såg de filmerna alltså, tror de gick på svt för några år sedan och att det kanske var då jag såg dem sist!

Nej nu blir det sängen för imorgon så blir det stranden för hela slanten!
Här kommer lite bilder från nya kameran! :)
Puss och godnatt!



 IKEA det gillar vi! :D





 God lunch/ middag på IKEA med flygplatsen i Newark precis utanför fönstret! Så där satt vi och drömde oss bort lite... 


1 kommentar:

  1. Hej,
    Du borde få betalt, din blogg är ju rena IKEA reklamen idag! Till och med Pjätteryd, din "favorit"by omnämns i positiva ordalag - du har sannerligen blivit en sann patriot! :)
    Kram mamma

    SvaraRadera