onsdag 14 mars 2012

14 mars!

Godkväll! 14 mars idag, vilket betyder att bägge mina föräldrar fyller år! Så tänkte börja inlägget med att ännu en gång önska dem ett stort grattis på födelsedagen! :D Pappa fyller stort i år, 50! Så i helgen blir det festligheter där hemma. Då känns det lite surt att vara så långt ifrån får jag säga.

Annars så har Westfield, än en gång, levererat på väder fronten. Över 20 grader har vi haft idag igen, helt underbart! Så imorse så gick jag sommarklädd och i brillor till downtown med Gesa! Väl där så solade vi oss på en parkbänk vid den lilla parken och jag unnade mig även en burrito. Känns sjukt att det endast är i början på mars alltså! Efter detta gick vi hem åt och vid 3 så hämtade jag upp barnen på skolan. Blev först en tripp till gymnastiken, och efter detta så packade vi en matsäck, fotboll och tennisrack och begav oss till parken för att ha picknik där! Var underbart att äta ute och efter att vi käkat upp så gick vi till tennisbanan och spelade tennis, så mycket roliga saker man kan göra när vädret är fint alltså, gäller att njuta då! :)

Slutade sedan och eftersom att det är onsdag så drog jag iväg på boxning. Knogskydden hjälper rätt mycket för händerna känns betydligt bättre nu än efter de andra passen. Antingen det eller så har min boxningsteknik förbättrats så pass mycket, haha.

Nej, nu blir det sängen! Efter att jag droppat av barnen på skolan imorgon så ska jag och Line ta och springa en runda ute, vet inte hur detta ska sluta.
Godnatt!

 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar