söndag 11 mars 2012

Den tionde mars!

Godnatt på er! Ja, klockan är efter midnatt här igen. Ligger nedbäddad i sängen väldigt redo för några timmars sömn, är nämligen helt slut efter dagens aktiviteter. Började dagen på ett mycket bra sätt, skypade med familjen hemma i näs! Något av det som är så fascinerande med att skypa är ju att man faktiskt förflyttar sig, var det nu än är, i någon timme eller två. Så imorse var jag hemma en liten stund! :)

Efter skype så hoppade jag i tjocktröja, vinterjacka, ja det var endast 3 grader ute idag. Samt träningsbyxor för att sedan bege mig till the watchung reservation med Gesa! Har många fina bilder där ifrån som jag får visa er snart! Blev i alla 6- miles spåret, alltså en svensk mil! Och det var branta backar, stora bäckar som vi fick hoppa över, stockar att ducka under och en lera som nu täcker mina vanligtvis svarta runtones! Ett riktigt äventyr där ute alltså, haha! Tror det tog oss 3 timmar och 15 minuter att gå hela spåret och efter detta så var vi både frusna, utmattade och svultna så det blev lite återhämtning på five guys! Gesa sade att skulle hon äta en måltid för sista gången i sitt liv så skulle detta vara på five guys, då fattar ni hur otroligt gott det är!
Efter burgarna så drog vi till target och sedan shoprite och jag inhandle koppel, hundgodis, energidryck och glass. Dagen avslutades sedan i hennes källare för en av de värsta filmerna jag sätt på mycket länge,  driver . Se den aldrig! Vi orkade inte ens se hela, så vi bytte och kollade på den mycket bättre Knight and day istället!

Och varför jag köpte koppel och hundgodis? Jo, jag ska nämligen, om jag inte behöver jobba, besöka ett hund härberge imorgon! Och hjälpa till och gå ut med hundarna osv. Detta härberget är ett " non killing" och de är helt beroende av volontärer och donationer.Så nu ska jag sova så att det snart blir söndag!

Och så ett stort tack till mormor och morfar för det fina paketet som jag fick idag, Tack så jättemycket! :)
Godnatt igen! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar