onsdag 21 mars 2012

Onsdagkväll!

Godkväll på er! Sitter i sängen nyduschad och kollat lite tv. Kom hem från boxningen för ca en timme sedan och idag så känner jag mig lite mer blåslagen än vanligt. Hamnade med en kille som jag tror underskattade sin styrka en aning. Kändes rätt bra då vi körde sparkar tex! Men det är ju gött att man i alla fall kan ge igen med samma medicin, vi byter ju och kör samma övningar efter varandra! 
Körde också en lite rolig, och svår övning idag! Vi var då tvungna att ha en klunk vatten i munnen samtidigt som vi boxades. Detta för att vi skulle lära oss att andas endast med näsan. Svårt men effektivt alltså!

Annars har det varit en vanlig onsdag för mig här borta. Lagade pannbiffar till middag vilka jag blev riktigt nöjd med! Och jag lagar alltid så pass mycket att det räcker till en extra portion som jag kan äta till lunch dagen efter! Har slutat att käka gröt till lunch varje dag för att jag tror att det är viktigare att äta ett bra mål mitt på dagen! Sedan så blir det tex gröt eller något mindre till middag istället. 

Nej, nu känner jag mig för trött för att kunna utveckla inlägg något mera! Imorgon väntas löpning med Line, skype med familjen samt hela 25 grader! Bara att buga och bocka för underbart väder ju! :)

Ha det fint! <3 

Hahaha! Hittade denna gamla bilden bland filerna som jag tror jag tog någon av de första dagarna här! Helt fascinerad av de röda muggarna precis som på filmerna samt av det oklanderliga vädret! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar