onsdag 28 mars 2012

Smiling, looking down at the floor

Halloj, hemma efter ännu ett boxningspass! Och denna gången så råkade jag glömma knogskydden hemma i byrålådan så nu så sitter jag självklart här och skakar igen, sucks. Men nästa gång så glömmer jag dem inte för de gör stor skillnad! Även denna gången så körde vi med vatten i munnen, för att vi skulle andas genom näsan. (Gör man inte detta under en match så är det lätt att man bryter käken om man tar ett slag mot ansiktet) Så slag och sparkar med vatten i munnen körde vi i stort sätt hela tiden förutom på slutet då jag & en annan kille hade beslutat oss för att göra ett test. Vi tävlar om att vinna tröjor och man får bara dessa om man utvecklats tillräckligt mycket, så då och då så gör vi dessa test för att se var vi ligger. Och det gick bra för oss båda tycker jag! Lyckades köra 100 extra slag än vad jag slog förra gången, man slår allt vad man har i 3 min! Och tränaren sa att det såg bra ut så jag hoppas verkligen att jag har chans på en tröja alltså! Men det får vi la se..

Annars så har graderna stigit här igen och jag tror att vi toppade med 21 grader här vid lunchtid, inte alls fel! Och förutom boxning så har jag på mig lediga tid idag varit på gymmet och efter det träffat en ny svensk tjej, Ninette, för lucnh! Jag hämtade upp henne i Warren och jag måste säga att det var svårt att hålla ögonen på vägen där ett tag. Där fanns alltså de sjukaste husen jag sett här, jag blev helt förstummad alltså! Om ni har sett cribs så var det exakt sådana hus jag såg. Mansions som låg på stora kullar med flera meters höga grindar runt om sig, många av dem kan nog varit i storlek med typ vita huset, haha! Och jag såg hur många som helst, de tog aldrig slut alltså. Nej, får se om jag kan ta några smygfoto nästa gång kanske! ;) Vi hade i alla fall lunch på en pizzeria, eller restaurang, som var helt folktom från att vi kom in till att vi gick nästan. Väldigt skumt! Men calzonen var god, kan det bli något annat då den är fullproppad med mozarella och ricotta ost?

Nej, nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och slockna för idag.
Vi hörs! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar