lördag 3 mars 2012

Act of valor..

Tjena och godnatt på er! Ja, klockan är efter midnatt här så jag antar att man säger så! hehe. Fredag har det varit idag i alla fall och den var så välkommen så, finns ju inget bättre helt ärligt. Man kan äntligen pusta ut och unna sig det där lilla extra. En god middag, lite gott godis, en bra bio eller film, måste älska det ju!

Har i alla fall hänt lite här sedan jag senast uppdaterade bloggen! Var på boxningspass onsdagskväll och körde järnet. Denna gången så körde vi även ett test, som vi sedan ska göra igen någon gång för att se hur mycket vi har förbättrat oss, vilket vi förhoppningvis har gjort då! Körde också lite vanliga slag och sparkar och då jag höll kudden för en annan tjej då hon sparkade, så missbedömde jag slaget och jag fick min egen näve rätt in i solar plexus, det slaget kändes..
Har även varit och klippt mig, vilket behövdes! Varit på födelsedags middag på chillis med hela 17 au pair-tjejer och just nu så är jag hemkommen från bio, Act of Valor, bra film med riktiga soldater som skådespelare! Vi besökte även  five guys som har saftiga burgare från himlen!

Nej, nu är det dags att dra täcket över huvudet här, särskilt när man är en trött au pair. Godnatt på er! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar