onsdag 29 februari 2012

Den 29 februari..

Godmorgon! Sitter här under täcket och smuttar på en kopp thé samtidigt som jag funderar på om jag kanske borde dragit till gymmet i alla fall. Åkte nämligen direkt hem efter att ha droppat barnen eftersom att jag har dragit på mig både förkylning och halsont, och då ska man ju egentligen inte träna. Men jag tycker att förkylning är lite svårt för man känner sig sjuk, men ändå inte. Vad man än tar för beslut så blir det fel liksom. Beslutar man sig för att träna, ja då ångrar man det bittert när man inte orkar så mycket, och beslutar man sig för att ok, jag är sjuk då. Ja då känner man sig som en myglare! haha, livet är svårt, jag säger då det.

Men ja, ska i alla fall ta det lite lugnt här hemma nu, fortsätta att kolla på Body of lies med Dicaprio och Crowe, en film jag började kolla på redan igår som är riktigt bra! Såg föresten också filmen Disturbia igår som även den var riktigt bra! Handlar om en kille börjar misstänka att han bor granne med en mördare, då han tvingas vara hemma i flera månader på grund av dommen "fotboja" Rekommenderas starkt till fredagsmyset till exempel! ;) Blir nog också lite tvätt idag, min egen för omväxlingens skull. Och just det ja, idag är det ju leap day här! Skottårs dagen, kan man ens säga så? Betyder i alla fall att pappan i huset har sin 12:e födelsedag, yes han fyller år 29 Februari! Vet verkligen inte om detta är tur eller otur. Inte så kul att fylla år var fjärde år kanske, men samtidigt så är han ju bra mycket yngre än han skulle vara annars plus att det är ganska så unikt! haha ;)

Nu blir det movie time!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar