onsdag 15 februari 2012

Small talk big thoughts

Hejhej! Onsdag kväll och hade jag gjort som jag planerat imorse så hade jag suttit här nu lite halvt skakig och helt slut, efter ett killer boxningspass. Men icke sa nicke, sitter istället här smockad med en oreo ultimate glass, tre kulor som vilar tungt i magen! Och självklart så är det Line som ligger bakom det hela, haha, men hon drar till Kalifornien nu på lördag, plus att hon firar ett halvår i staterna idag, så det gick ju inte att säga nej till en glass och lite snack denna kväll! :)
Har bestämt mig för att köra ett gympass imorron kväll istället, det är faktiskt rätt underbart att ta en dusch och sedan bara slänga sig i sängen efter ett hårt pass!

Dagen idag har bestått av en timmes löpning, 7 km blev avverkade. Och sedan vikning av tvätt och en massa webbtv såklart! Eftermiddagen spenderade jag och barnen framför tv.n och spelet Just Dance,  jobbigt men riktigt roligt spel verkligen! En sådan grej då man rör på sig men inte riktigt tänker på hur jobbigt det är förrän efter man dansat klart och känner att man nästan svettas. Vi kunde i alla fall köra alla tre samtidigt och det tyckte vi alla var perfekt! :)

Imorron så är det faktiskt barnens sista dag i skolan innan de är lediga fredag- måndag-tisdag pga presidents day! Tror jag är ledig måndag men får se vad vi hittar på för något fredag & tisdag. Lutar åt att vi åker iväg och gör något i alla fall en av dagarna! :)

Nu är klockan mycket här i Jersey, ha det fint så hörs vi!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar