tisdag 14 februari 2012

Valentines day!

Glad alla hjärtans dag på er! Har väl aldrig gillat denna dagen särskilt mycket, och här i USA så går det verkligen inte att komma undan den heller! Men tänker man efter så tycker jag att det är bra med en dag då man visar uppskattning till dem man gillar lite extra mycket. Det behöver ju inte alls vara sin respektive utan det kan ju lika gärna vara en vän eller någon i familjen!

Jag vaknade i alla fall extra tidigt idag för att kunna överaska barnen med pannkakor och en varsin godisask! Men tror ni inte att det endast ligger kuddar under deras täcken när jag tittade in för att se om de båda låg & sov. De hade alltså redan stigit upp av sig själva typ en halvtimme innan jag brukar väcka dem, haha! Några var exalterade över valentines day alltså! Så ja, jag fick helt enkelt laga " Överasknings frukosten" samtidigt som de kollade på tv i rummet bredvid. Toppade pannkakorna med jordgubbar, sirap och smält choklad  och tände ett ljus på bordet och det hela blev väldigt lyckat ändå! Ett annat plus var att barnen redan var uppe och ombytta så vi hade en halvtimme extra på morgonkvisten, det är värt rätt mycket det med!

Drog sedan till skolan, barnen konkandes på både brevlåda ( som de skulle sätta på bänken och som sedan de som vill kan lägga alla hjärtans dag-kort i!) Och på en massa alla hjärtans dag-kort med fast tejpade godisbitar till alla i deras klass! De har till och med varit så gulliga och skrivit en liten dikt till varje person! :)

Även på gymmet fick man Hersey kisses, choklad, och jag har inte varit någon annan stans idag men jag är säker på att det finns choklad i olika former på de flesta ställen här omkring. Mysigt i alla fall! :)

Nej, nu ska jag kolla på finalen i PH Norge, mycket spännande indeed!

Ha det fint! <3




Fick dessa fina rosor och en söt nalle av familjen! Så snällt av dem och jag blev så himla glad! Fick också reda de hade grälat lite i butiken eftersom att tjejen hade insisterat på att betala nallen, åh! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar