torsdag 9 februari 2012

Torsdag!

Hejhej! Sitter på rummet och kollar på webbtv, chocker där ja. Och idag så har jag väl gjort det jag brukar ha fått avklarat vid det här tiden. Stuckit och tränat efter att ha droppat barnen, duschat, käkat och såklart även tvättat! Detta är verkligen rutinen idag, och när jag tänker på det så hade jag en helt annan förr ett år sedan. Då var det skolan som gällde varje dag, men då så hade man minsann studenten i sikte! Ändå februari ju!

Boxningen igår var annars lika rolig som förra gången tycker jag! Var tom två andra au pairer där! :)  Hade också lite mindre nerver denna gången eftersom att jag faktiskt visste vad som fanns att vänta! Det var löpning i salen och sedan boxning för hela slanten med cross/ jabs, hooks, upper cuts, knäsparkar osv. Riktigt skön tränig! Och ett skönt sett att få ut energi på också. Ska se om jag kan köpa knogskydd, tror jag väl att det heter, tills nästa gång också. Skyddar knogarna plus att det är fräschare att använda dem, annars blir handskarna så jäkla svettiga, haha.

Nej, nu ska jag fixa det sista med tvätten!
Hörs! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar