tisdag 7 februari 2012

DQ

Hejhej och godkväll på er alla! Sitter och kvällsviker lite, gud vad roligt det är att vika, har verkligen lärt mig att älska det sedan jag kom hit, not. Och kollar på lite webbtv. Kom precis hem från DQ med Gesa där vi satt och snackade i säkert 2 timmar. Blev dock fel med beställningarna bägge gångerna jag beställde. Sade först att jag ville ha en liten blizzard ( de är typ medium/ large i sverigemått) med reeses cups i och jag fick en medium med nötter i. När jag sedan beställde en cola i en " can" så uppfattade han det som en " cone in a can" alltså en glasskon, haha. Men ja, nu är jag väldigt mätt i alla fall.

Inte så mycket mer som har hänt här tycker jag inte. Vädret har varit på topp, samma som igår! Men jag tror att det kommer sjunka redan imorgon. Så får kanske plocka fram vinterjackan igen då.
Men nu är det läggdags! Onsdag imorgon vilket i alla fall betyder boxning-circuit på kvällen! Ser fram emot detta!

Nu kallar sängen, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar