måndag 27 februari 2012

Arg..

Skrev nyss ett långt inlägg här som nyss försvann in i cyberspace och som nu är borta för evigt, shitt va irriterande! Och nu orkar jag inte skriva allt detta igen men om jag tar det kortfattat så är jag precis hemma från lite shopping och DQ med Gesa. Har också snackat i tele och smitt lite roliga planer! :) Som det ska vara alltså, man måste komma ifrån huset på kvällarna ibland, eftersom att jobbet ju på ett sätt är "hemma" och man måste absolut smida roliga planer så att man har roliga saker att se fram emot! Det är jätteviktigt faktiskt, har man en dålig dag så är det så mycket lättare att fixa allt då man har saker planerade och saker att se fram emot! :)

Och igår så var jag och familjen och åkte rollerblades! Var på ett ställe där de hade både detta, simhall, ishockeyrink, gym & bowlinghall! Hyfsat stort ställe alltså! Men det var i alla fall riktigt roligt! Åkte med barnen, mest tillsammans med killen. Och mot slutet där så hade vi faktiskt övat in en hel rutin. Vi höll händer, släppte, höll händer igen och sedan svingade jag honom runt mig samtidigt som vi bytte händer och höll på, tror vi såg riktigt proffsiga ut faktiskt! hehe. Och efter att vi var färdiga så sa han att det hade varit hans bästa dag på länge, inte illa alls faktiskt, då de hade hebrew-skola på morgonen! På kvällen så blev det sedan oscarsgalan för hela slanten! Vi var en 12 au pairer hos tyska Zabou och eftersom att vi alla hade med oss snacks så blev det mycket krängande! Men vi spelade också ett spel där vi gissade vem som skulle vinna i alla kategorier! Och med 10 dollar i potten så känns det faktiskt lite trist att jag bara fick 4 av 24 rätt. Men jag körde lite " önsketänkande" Tog till exempel Girl with the dragon tatoo på alla kategorier där denna var nominerad men det gick inte så bra för varken filmen eller mig som sagt.

Nej, nu publicerar jag detta innan jag förlorar även detta inlägg, inte roligt alltså.
Godnatt så hörs vi! <3



Min handväska jag glömt att visa er! Köpte den för ett tag sedan på Brigewater mall! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar