onsdag 8 februari 2012

Seconds turn to hours days turn to months another year pass by but don't feel like much

Goddag på er! Sitter och slapp kollar tv efter att ha tränat, tvättat sängkläder och skjutsat Jeff till tågstationen. Har också precis käkat färdigt min lunch/ brunch som bestod av kokade ägg, äppelklyftor och mexikansk kalkon. Kände mig så sjukt trött på gröten så det fick bli lite annat till lunch idag! Sedan kan man gå tillbaka till gröten och inte känna sig lika less i alla fall, haha.

Annars är det lillördag idag, onsdag! Vilket betyder gymnastik för killen, skjutsar faktisk barnen till gymnastiken varje dag kom jag på! Är det inte den ena så är det den andra, hehe! :) Men det är ju faktiskt en riktigt häftig sak att hålla på mig tycker jag. Höll ju själv på med det, i kanske max ett halv år- ett år när jag var mindre. Var den enda som inte kunde hjula så när vi hade uppvisning så fick jag slå kullerbyttor framför alla andra i stället, inte för att skryta men! ;) haha.

Och senare ikväll så har tjejen hip-hop och jag boxning! Får hoppas att jag hinner dit för det brukar bli lite tajt med tiden.

Ha det fint!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar