fredag 3 februari 2012

Friday I'm in love!

Tjenare! Hoppas allt är fint! Fredagen är återigen här och det känns ju riktigt skönt ärligt talat, inte minst för att jag nu ska ta uppehåll från träningen i två dagar. Har fortfarande en jäkla träningsvärk så jag kan erkänna att det var riktigt svårt att pallra sig till gymmet imorse och springa en timme. Så TGIF eller vad säger man! :D

Dagens aktiviteter har annars bestått av mathandling efter träningen, sedan lite webbtv på det, det lyckas jag alltid klämma in alltså! Och sedan skype med familjen! :) Efter detta så hämtade jag upp barnen och skjutsade tjejen till gymnastiken. J och jag var då ensamma hemma, och eftersom att han bokstavligt talat älskar att hjälpa till i köket så gjorde vi självklart en god middag tillsammans! Blev kyckling fylld med creme cheese, vitlök, ost och sour cream och till detta tortellini! En riktigt god middag som vi avnjöt framför cupcake wars! :) När vi tog ut kycklingen från ugnen så sa jag " Looking good" 
Då svarade J " Look good!? They look amaaaazing!" Haha! :)

Nej, nu ska jag avrunda här för att dra mig till Short hills där Line håller till! Hon hade någon video att visa och med tanke på hennes humor så vet jag inte riktigt vad jag ska vänta mig, haha! ;)




Inköp från igår! Blev lite träningskläder samt dessa hörlurar som jag länge tänkt inskaffa! De är nämligen perfekta för gymmet, då vanliga hörlurar hela tiden trillar ur när jag tränar med dem! Skadar ju inte att de är sweat proof heller!  hehe...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar