torsdag 23 februari 2012

The problem is that if you don't risk anything, you'll risk even more..

Hejhej! Torsdagkväll och dagen har varit fin här i Westfield! Soligt och uppehåll, gillas starkt! Så dagen har bestått utav träning, vikning och sedan vid 12-tiden så stack jag till downtown för att möta upp Judith för lunch! Blev beloved Five guys igen, åker ni till USA så måste ni prova det tycker jag! :)

Efter lunchen så mötte jag upp Line och vi stack till Shoprite och sedan in till downtown igen för frozen yogurt, kände att det var dags för årets första frozen yogurt! ( i Westfield i alla fall, haha) Så riktigt härlig dag, brukar ju aldrig göra något vettigare än att träna och vika tvätt på dagarna annars! Vid fyra hämtade jag barnen och efter detta så har jag i stort sett hämtat och skjutsat hela kvällen. Tjejen och jag gjorde faktiskt något riktigt roligt idag också. De har skaffat google translate i sin ipod så hon har börjat skriva in saker på engelska som sedan ipoden berättar på Svenska! Riktigt roligt ärligt talat, särskilt när översättningen blir en helt annan än den man förväntat sig!

Nu är klockan mycket, hörs! :)


Och  en check för udda bild! Skulle bara visa min fina frisyr som tjejen fixade nu ikväll! Tror att jag har en tre/fyra flätor där bak. Inte riktigt säker alltså! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar