onsdag 22 februari 2012

Well an eye for an eye and an F for fight..

Godkväll där hemma! :) Onsdag idag, känns dock som måndag för mig eftersom att barnen varit lediga. Så jag sitter i pyjamasen efter ännu ett boxningspass! Måste säga att tränaren är riktigt duktig, vi gör olika saker varje gång så man vet aldrig riktigt vad man ska förvänta sig av ett pass. Idag så har vi bland annat fått springa vanligt och sedan sicksack mellan olika klossar. Vi har kört jab-cross, hooks och uppercuts med varandra, med tränaren och på dockor och sedan så avslutade vi passet med lite balansbolls-träning! Riktigt skön och rolig träning men nästa gång så ska jag komma ihåg att ta med mig knogskydd!

Dagen har annars bjudit på sjukt fint, ja vårväder får jag nog säga! Med ca 13 grader varmt och klarblå himmel. Underbart, underbart. Våren är så välkommen så!
Nej, nu somnar jag snart med datorn i  famnen.
Hörs! <3

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna!!
    Våren är på rång även i Småland. +8 grader idag, soligt i
    Och snön borta....... Hurra!
    Hälsningar
    Jan

    SvaraRadera
  2. Tjena Jan! :D Härligt att höra, våren är grymt välkommen nu! :D Hoppas allt är bra annars! :) kram!

    SvaraRadera