söndag 5 februari 2012

Väggklättring!

Godkväll! Kollar på matchen New England Patriots- New York Giants samtidigt som jag hänger på datan! Ser väl mindre lovande för Giants nu än vad det gjorde i början men i sporten så är det ju så fantastiskt att sådant kan ändra sig mycket snabbt. Så let's go Giants!

Annars så var vi ju och klättrade innan idag, jag för första gången någonsin! Och jäklar. vilken upplevelse det var! Det var liksom både adrenalin, rädsla och en känsla av att man klarat det när man klättrat längst upp på väggen! Jag tror vi klättrade fem olika väggar och jag lyckades faktiskt ta mig till toppen på varenda en även om det var tvivelaktigt ibland alltså! Blir fortfarande lite skakig i fötterna när jag tänker på det, haha. Men det var riktigt häftigt! Lite synd dock att min bön innan här på bloggen inte lyckades hålla mig helskinnad. Föll från väggen, och åkte sedan in i väggen med knäskålen rätt på en av klätter-klossarna så nu gör det ju självklart ont när jag går och böjjer eller stödjer på benet..
Efter klättringen så blev det cheesecake factory, en med Reeses peanut butter- smak för min del, gudomlig! Och sedan hem för ett varmt bad, läsning och nu super bowl!

Nej, ha det fint så hörs vi hörni! <3

Bilder från idag! :)


Elin, Line och Hanna klättrandes bakgrunden! 




In action! 





Vilken känsla när man klättrat ända upp! :D


Att åka ner var minst lika roligt som att klättra! Haha :D

2 kommentarer:

  1. Erkänner att Giants var bäst. Eli Manning for President!
    Hälsar Jan

    SvaraRadera
  2. Bra Jan! ;P De var värda det! :) Och jag tror inte coachen skojjade då han sa i sitt tal att " alla lag skryter med sina fans, men vi har verkligen de mest hängivna!" STÄMMER! ;)

    SvaraRadera