söndag 5 februari 2012

7 månader i staterna, check!

Hejhej! Söndag idag, men inte vilken söndag som helst. Idag så är det nämligen exakt 7 månader sedan jag sade hejdå till Sverige och satte mig på planet hit! Den dagen kommer jag ihåg som igår alltså, men samtidigt så känns det väldigt länge sedan! Känns lite som " i ett annat liv" Men, tiden går fort och nu har jag " bara" 5 månader kvar här! :)

Men ja, sitter på rummet nu men ska alldeles snart gå göra i ordning mig det sista! Snart så kommer nämligen Hanna och Elin hit och plockar upp mig och vi ska tillsammans med Line bege oss till Chapham för lite väggklättring! Har aldrig gjort detta innan så det ska bli riktigt kul! Ber också till min skyddsande att inget dåligt kommer att hända, haha.

Nej, nu är klockan redan 1 här och jag måste dra, ha det fnt! <3


För 7 månader sedan nu! Roligt nog var även Carina med på flygplatsen, tror hon precis kommit hem från Turkiet om jag minns rätt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar