fredag 17 februari 2012

Fredagkväll!

Tjenare! Fredagskväll här, eller ja, knappt. Om en halvtimme är det lördag!

 Har faktiskt fall haft en toppen dag idag, trots att jag fått jobba några timmar mer än vanligt, barnen är ju lediga från skolan pga presidents day! Barnen och jag har tagit det slapp, byggt med killens träklossar som han fick på posten för några dagar sedan och som han nu är minst sagt uppslukad av. Vi försökte bland annat bygga en domino-bana utav dem, tror vi försökte en 7 gånger men varenda jäkla gång så råkade någon av oss välta en kloss, och eftersom att i hade byggt en sådant awsome bana så välte självklart alla andra klossar då också. Så vi gav upp det tillslut och byggde bollbanor istället, alltså banor som ska klara av att transportera en liten ping pong boll. Efter ganska så många timmar med träklossarna så begav vi oss i alla fall till en närliggande park, killen med sin cykel och tjejen med sina roller skates!  Gick en 3 km runda, och det tog sin lilla tid då vi även stannade på alla stationer för att " träna" De har nämligen små stationer lite här och var där man bland annat kan göra chin-ups, sit-ups, osv. Var jättefint väder också så det var hur skönt som helst att hänga i parken tillsammans med barnen! :) 

Och efter att jag slutat så hämtade jag upp Gesa och vi drog till Qdoba och sedan på bio, jag har verkligen aldrig gått på bio så ofta som jag gör nu, en i veckan typ ju! Chronicle kollade vi på idag, och tja. Filmen var mycket bra i början med sedan spårade den ur totalt tycker jag. Vi satt bara och skrattade i slutet för att allt blev så himla konstigt! Har även börjat smyga in glass på bion, trots allt fredag idag ju! Otroligt gott, har ni inte smakat Häagen Dazs " caramel cone" Så tycker jag att ni ska göra det! Har blivit en riktig glassätare här, vilket jag aldrig var innan. Men en Haägen kostar liksom 3 dollar, 21 kr! Gäller ju att passa på känner jag. 

Nej, nu avrundar jag för imorron väntas New York med Elin & Hanna! Taggad! 

godnatt! <3


Naglarna målade blodröda, måste ju vara lite fashion forward när man ska till storstan!  Förövrigt så är Rockstar bästa energirycken! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar