fredag 9 mars 2012

So we set the world on fire, we can burn brighter.

Hejhej! Det är fredagkväll, vilken grym känsla! :D Njuter av fulla muggar här borta, lyssnar på musik och fixar mig inför kvällen. Hade världens bästa "jobbedag" idag också då bägge två hade aktiviteter hela kvällen så det ända jag behövde göra var att skjutsa och sedan var jag ledig, inte fel.

Kan ju annars meddela att gårdagen faktiskt bjöd på hela 22 grader! Det vara helt sjukt ärligt talat, gick till downtown för lunch i kortärmat, brillor och kapribyxor och bara njöt! Gick också förbi barnens skola, den ligger på väg dit, och då hörde jag någon som skrek " Johaaaannnaaaaaaa!!" och så kom tjejen springandes och kramade om mig. Så go hon är! Och killens kommentar när han fick reda på att jag träffat henne under rasten var " Can't you walk by tomorrow when i have recess!?" ( lunchrast) hehe! :)
Och på kvällen så var det födelsedagsfirande, Ida fyllde 20! Så vi träffades i bridgewater för god middag, riktigt härlig dag alltså!

Och nu så drar jag mig mot Gesa, blir middag och sedan bio! Project X ska vi se!
Ha det bäst! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar