torsdag 15 mars 2012

Tordag!

Tjenare! Nu är även torsdagskvällen här och jag ligger i sängen, sneglar på den nya serien Missing med Ashley Judd i huvudrollen, och masserar tinningarna. Har fått en hemsk huvudvärk så just nu lockar sängen betydligt mer än vad den brukar göra så här dags.

Dagen har tyvärr bjudit på mycket sämre väder än tidigare dagar denna veckan. Har väl varit runt 7-10 grader och rätt så grått hela dagen, puuuhhh! Riktigt ruggigt! Men det brydde inte jag och Line oss om imorse, vi satte på oss joggingkläder och gav oss ut i en park nära Short hills. Var riktigt kyligt och ovanligt jobbigt att springa pga backar, finns inga sådana på löpbandet precis! ;) Men trots detta så var det sååå skönt att komma ut och springa igen. Trodde aldrig att jag skulle säga det, men det är faktiskt något jag verkligen ser fram emot att göra när jag kommer hem, ut och springa i naturen igen! :) Ser fram emot detta nästa lika mycket som jag är sugen på kanelbullar just nu, är grymt sugen! Hittade nämligen kardemumma i skafferiet där nere idag, och det luktar ju precis som bullar!

Nu blir det nog sängen faktiskt, känns som att sömn är det ända som kan rädda mig från denna smärta, hehe.

Hittade föresten denna videon som jag spelade in på för någon dag sedan på väg till downtown! Man försöker ju ;)
Natti, Imorron är det fredag! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar