fredag 16 mars 2012

Home alone

Hej och godmorron på er! Fredag här, woho! :D  Blir ett ovanligt tidigt inlägg här eftersom att jag inte kan pallra mig till gymmet förrän senare. Jeff skulle nämligen ha bilen för några ärenden och Lori den andra, hoppas att jag kommer iväg innan 11 i alla fall! Och idag så blir det ingen vanlig jobbdag för mig. De är båda två lediga och har bestämt sig för att hämta upp barnen tidigt från skolan, vid lunchtid, för att sedan dra till Philadelphia över helgen. Så huset för mig själv alltså! Inte för att jag kommer utnyttja detta särskilt mycket, drar ju till New York city med Mel imorron, (där vi ska kolla NHL bland annat! :D)  och kommer inte hem förrän söndagmorgon vid 9 eller något. Hårt men grymt roligt! :D

Och tja, jag har ju faktiskt redan slutat för dagen, behövde endast skjutsa dem till skolan, så vad som händer efter gymmet är fortfarande oskrivet. Men, är i alla fall ganska så säker på att Line & Gesa kommer hit ikväll för att laga lite mat. Gesa ville gärna pröva på något svenskt så vi får se vad vi hittar på här! :) Håller också tummarna för att molnen ska klarna upp lite, duggar ute nu. Så att vi kan sitta ute och äta, det skulle vara det bästa! :)

Nu ska jag fortsätta kolla på dokumentären supersize me, finns ju youtube!

Hörs! <3

Hahaha,hittade denna bilden från resan till Canada, och var bara  tvungen att lägga upp den!  Även om den är sjukt osmickrande... 

1 kommentar: