söndag 4 mars 2012

Söndag!

Godkväll på er! Sitter i sängen och viker tvätt samtidigt som jag lyssnar på härlig musik, gör allt så mycket lättare ju! Söndag har det varit idag och för mig så betydde detta en lång sovmorgon, choklad till frukost ( brukar faktiskt unna mig detta på helgerna ibland, inte min bästa tradition kanske!) och sedan Jersey gardens tillsammans med Gesa! En stor outlet som ligger i härliga Elisabet! Nja, ligger precis bredvid Newark vilket betyder att det inte är en så trevlig stad, men en bra outlet är det minsann! Vi strosade kring där ett bra tag och jag inhandlade nya helsvarta converse! Behövdes då mina som jag har nu har ett stort hål i sulan, inte så kul då det är blött ute får jag säga. Plus knogskydd som jag ju behövt köpa länge, skönt att ha detta fixat! :)

Så ja, helgen har lidit mot sitt slut och likaså detta inlägg tradigt nog. Ska nog sätta på filmen " Den sista samurajen" med Tom Cruise, låter som ett bra avslut på helgen!

Vi hörs! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar