onsdag 25 april 2012

Boxing baby!

Vem tror ni fick en snygg tröja på boxningen idag? JAAAG! :D Woho, vad glad jag blev för tydligen så hade jag nu gjort så mycket framsteg att jag förtjänade detta! Känsla det! :D haha. Annars så var det ett riktigt roligt pass idag tycker jag, körde med vatten-tekniken, boxas med vatten i munnen, vilket jag tror chockerade några av de nya som var där idag, börjar nämligen en ny säsong nu så det kom lite nya som ville testa på! :)
Blir roligt att se vilka som återvänder och inte, en tjej som gått där länge berättade att i slutet av varje säsong så är det alltid bara stammisarna som är kvar, de andra droppar av en efter en! 

Nej, nu blir det lite läsning innan läggdags! Imorgon så blir det ingen träning då det blir college istället! Gesa & jag har signat upp oss för American contemporary issues vilken börjar redan vid 9. Ska be en bön innan att den inte bjuder på en massa läxor, det är jag inte så sugen på just nu. 

Ha det fint så hörs vi! <3



1 kommentar:

  1. Hej!
    Och stort GRATTIS, vet att du suktat efter den tröjan och nu fick du den! Underbart och jätteskoj att ha som minne!
    KRAM mamma

    SvaraRadera