måndag 9 april 2012

Måndag, 9 april!

Godkväll! Måndagen har gått mot sitt slut och jag har precis mött upp Gesa & hennes bff hemifrån, Lena, för en glass på DQ. Mycket trevligt! :)

Men det var banne mig den sista onyttigheten för mig denna vecka. I alla fall till helgen! Har inte tränat på hela påsken nästan och jag känner att jag ätit alldeles för mycket gottis med ursäkten " det är ju påsk" så nu har jag begränsat mig till helgerna, vilket ju är det normala! Brukade aldrig äta så mycket " skit" som jag gör nu på vardagarna hemma. Max att man bakade något som man unnade sig, men här så har det gått överstyr alltså. Och det är inte till det positiva. Så imorgon så tackade jag nej till en lunchdate på five guys utan då ska jag istället spendera minst en timme på gymmet och sedan försöka äta något nyttigt. Har tom satt upp en lapp på väggen för att påminna mig om det här med godiset, så nu blir drastiska åtgärder! Jag känner mig taggad! :)

Annars så har detta varit barnens sista lediga dag och imorgon så börjar skolan igen. Inte helt fel faktiskt då mitt schema för det mesta  ser bättre ut då skolan slukar 6 timmar mitt på dagen. Annat tycker barnen, haha. Men det blir nog som alltid att när de väl stigit upp och tagit sig dit så är det rätt roligt ändå att träffa alla kompisar igen! :)


Ohh, Kinder chokad! Lena var så himla gullig och gav detta till mig när vi träffades idag! Hur snällt är inte det!? :D Detta stoppar jag nu undan och sparar till helgen! Längtar redan, haha! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar