fredag 13 april 2012

Fredagen den trettoende..

Heeej på er!  Fredagen den 13:e idag! Lääskigt, men det känns inte så himla länge sedan vi hade det förra gången. Kanske fick vi någon extra otursdag tack vare skottåret? Himla otur i så fall.. haha.

Nej, men jag har precis kommit hem från en timmes löpning på gymmet, kändes extra jobbigt idag då jag hade ont i hela kroppen. Men eftersom att det är fredag, sista träningspasset på veckan, så är det bara att bita ihop och fortsätta springa. Om det inte är allvarligt alltså. Och efter att jag kommit hem och tagit en snabbdusch så drog jag och Jeff till Metropark tågstationen. Han var snäll och följde med dit då jag skulle skriva ut min tågbiljett till Elizabethtown nästa vecka! Så nu är allt fixat inför detta, whoppa! :D

Och nu så sitter jag här på rummet och chillar i min nya tröja! Inte helt fel alla gånger. ;) Men snart ska jag nog dra mig ner till köket och fixa lite lunch innan jag ska skypa med familjen!

Har ni föresten drabbats av någon otur idag? Jag har både fått reda på att jag måste jobba imorgon kväll plus att jag på gymmet, precis då jag hade kommit dit och parkerat bilen, råkade sträcka på mig och typ lägga mig på tutan. Fattade inte ens att det var jag först.. Men ja, värre kan man ha det! :)

Ha det fint! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar