onsdag 18 april 2012

Man blir glad!

Hejhej! Är nu hemkommen från Watchung Square Mall där jag mötte upp Maria för lite shopping. Blev dock inte så himla farligt idag, det ända jag köpte var en tröja för 1,5 dollar! Haha, sjukt billigt ju! Var faktiskt perfekt väder för att strosa i butiker då det är betydligt kyligare än övriga dagar denna veckan, 15 grader visar termometern nu. 

Och då jag kom hem så hade jag fått ett fint paket från familjen på posten! :D En massa gott godis så det ska jag nu försöka spara tills fredag så jag kan avnjuta lite extra gott fredagsgodis! Gud va gott! <3
Annars så har jag bara kollat på en massa fina youtube-klipp där folk eller djur förenas efter en lång tid ifrån varandra! Känns lite extra häftigt nu när jag är här borta. Kolla bara klippen nedan på en golden och dess husse, hur fint som helst! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar