fredag 13 april 2012

Lockout

Godkväll på er! Nu går dagen mot sitt slut och det kanske är tur det, den trettoende har faktiskt levererat på otursfronten för mig måste jag säga!  Då jag spelade baseball med killen och hans kompis så träffade kompisen, som förövrigt är riktigt duktig på baseball, mig rakt i  huvudet med en boll som han nyss slagit iväg med slagträt. Det kändes rätt bra kan jag erkänna..

Nu är jag i alla fall glad igen för jag har precis kommit hem från Menlo mall och dine-in movie med Gesa! Älskar att beställa in god mat att mumsa på samtidigt som man kollar på en bra film på bioduken! Idag så blev det filmen Lockout, den var bra! :) Regissören till filmen har även gjort filmen Taken, som är en av mina absolut bästa filmer! Men den var inte lik denna det minsta, förutom att det är samma tjej som har huvudrollen i båda filmerna.

Nej, nu blir det sängen!
Vi hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar