söndag 8 april 2012

8 april!

Hello! How are you on the other side of the ocean? I'm sure fine ove here! Har nämligen nyss ätit så mycket att jag snart spricker.

 Min söndag har varit väldigt chill med låång sovmorgon, en promenad i solskenet, har haft 20 grader och blå himmel idag. Riktigt nice! :) Och efter promenaden så kom Maria, eller Mascha som hon faktiskt heter, över och hälsade på! Vi satt länge på rummet och chillade innan jag visade henne Westfield downtown. Var dock lite dött eftersom att nästan alla affärer och restauranger var stängda på grund av påsken. Innan vi drog hem igen så köpte jag i alla fall med mig ett ton kinamat eftersom att jag inte käkat mer än en mycket sen frukost. Käkade sedan detta och världens godaste milka chokladägg som vi inhandlade igår på shop and stop! Världens godaste ju, och jag har seriöst gått och letat efter dessa ägg sedan jag och Mim handlade dem på city gross i växjö för typ 5 år sedan eller något. Har aldrig hittat dem igen, men nu så! :D Lite överpris dock men det var de värda två gånger om!

Nu ska jag fortsätta kvällen med att kolla på Khloe och Lamar, nytt avsnitt ikväll nämligen! Ha det fint!
Puss och kram, skumbanan!


1 kommentar:

  1. Men åhh, de har jag försökt leta efter överallt! De var ju så sjukt goda! :D

    SvaraRadera