lördag 14 april 2012

En silvergrå missil, vi sitter i samma bil.

Halloj där! Läget? Ni hemma i Sverige sover väl skönt nu men här är klockan bara halv åtta så jag ska alldeles strax börja jobba. Föräldrarna ska ut nämligen.

 Idag så har vi haft en väldigt fin dag här borta! 22 grader och sol, perfekt väder för att hitta på något utomhus! Så vid två-tiden så packade jag med mig matsäck och drog iväg med Gesa till Watchung för en promenad i solskenet.  Blir väl inte en så himla lång promenad för mestadels av tiden så satt vi och fikade och läste vid ett fika-bord, haha, men det var himla skönt det! Är verkligen hur skönt som helst att bara chilla och suga åt sig naturen och solen, något av det bästa som finns i fint sällskap! :)

Glömde föresten berätta att jag och killen såg en groundhog springa över gatan igår när vi satt på framisdan och läste! Vi satt hur länge som helst och beskrev vilka olika korsningar det djuret verkligen var, jag har aldrig sett någonting liknande innan! En bäver blandat med björn sa jag medans killen sade att det snarare var en blandning med en kamel då skuggan av den såg ut som två pucklar! haha, men då vi beskrev den så sade Jeff att det var ju en groundhog vi hade sett! Häftig varelse! :)







Haha! :D

1 kommentar:

  1. Hej,
    Var tvungen att slå upp groundhog = murmeldjur!!
    Häftigt, synd att inte killen hann fotografera dig med den i bakgrunden, det hade varit något det :)
    31 och sol - din lilla lyxlirare där. Både vädret och att du är riktigt riktigt glad låter underbart i mina öron!
    KRAM Mamma

    SvaraRadera