lördag 28 april 2012

Mamma på väg!

Hej och hallå på er! Är på rummet och fixar det sista innan jag drar iväg till tågstationen om 40 minuter, för då går tåget till Philadelphia! :D Väl där så tar jag sedan taxi till hotellet och väntar in mamma där, oh vad jag längtar! Känns helt sjukt att jag får krama om henne om några timmar! <3

Annars har dagen spenderats ute i solen med Gesa. Är inte så himla varmt här men det är uppehåll och solen skiner så det är fint ändå. Vi handlade mat på Qudoba innan vi drog till hennes värdbarns fotbollsmatch där vi kollade på matchen och njöt av god mat. Vi kände oss lite " amerikaniserade" då vi kom 30 minuter försent till matchen, bärandes på solstolar och hämtmat, haha! Men vad gör man..

Nej, nu får tiden gärna gå lite fortare tycker jag. Ha det fint! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar