onsdag 11 april 2012

Jag står precis på gränsen, horisonten är någon annans konstruktion

Hejhej! Onsdagen är nästan slut och jag sitter på rummet och lyssnar på musik. Är dock inte alls skakig eller ens trött för det blev dessvärre ingen boxning idag heller. Missade ju även förra gången då jag och barnen var i the big apple! :( Var nämligen så att båda bilarna var upptagna så jag fick till att stanna hemma, tråkigt då jag verkligen peppat till detta passet. Men ja, vad gör man. Får hoppas att jag kommer iväg nästa vecka i alla fall! Saknar att slå skiten ur någon..;) haha, nja.

Har ju föresten totalt glömt att berätta att jag har några riktigt roliga saker som kommer upp nu de närmsta veckorna! :D Nästa helg så tar jag nämligen tåget tidigt lördag morgon till Pennsylvania för att hälsa på Melanie som bor där! Vi ska tom bo på hotell en natt där! haha :D Ska bli så himla roligt att träffa henne igen!

Och veckan efter detta så kommer faktiskt min kära mamma på besök! ( Om bara 2 veckor!!) :D Hon reser hit med jobbet så förhoppningsvis så får vi spendera två helger tillsammans, känns nästan för bra för att vara sant och jag längtar så! Känns riktigt bra det här! :)

Kan också uppdatera er om att det här med att sluta äta skit på vardagarna faktiskt gått riktigt bra! Har väl bara gått 3 dagar nu men det känns bra faktiskt! :) Men på fredagkväll så får jag äta vad jag vill igen, man måste jag hålla det till rimliga mått! ;)

Vill och säga ett stort tack till farmor för det fina påskkortet jag fick idag, tack!! :D

Nej, nu blir det nog lite läsning i min bok Sahara, spännande är den!
Hörs! <3



Har inte någonting med texten att göra men jag tycker bara att denna bilden på Johan, pappa och mig är så somrig och fin! På Liseberg för 2 somrar sedan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar