onsdag 25 april 2012

Lite hagel på det

Tjena och goddag på er! Här är det precis lunchtid och jag är precis färdig duschad och gymmad, jag ska strax gå ner i köket och fixa något att käka, man blir ju så himla mycket hungrigare efter träning!

Annars så har vi nu fått lite bättre väder, uppehåll i alla fall! Så jag håller fortfarande hoppet uppe efter bra väder till helgen, hoppas,hoppas! :) Det är ju trots allt snart maj nu, riktigt härligt!

Händer inte så mycket idag förutom att jag äntligen ska till boxningen idag, första gången på en månad typ då jag missat det i tre veckor nu, haha. Men det ska bli roligt! Har fått ett hemskt sår på fingret dock så jag hoppas att det inte kommer göra allt för ont att slå bara, hehe.

Ha en fin onsdag! Och så bjuder jag på en rolig video med mig & Mel från i söndags, Pennsylania bjöd på hagelstorm och en ordentlig sådan! haha :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar