fredag 2 december 2011

2 december!

Hejhej! Fredag,fredag,fredag! :D Kan ju inte annat är att gilla,gilla,gilla! Och här på rummet så försöker jag fixa lite fredagskänsla genom att spela lite godingar. Stronger med Kanye West, som han bland annat uppträdde på VS- fashion show! Spelas bland annat på repeat, skönt drag i den tycker jag!

Har annars haft en skön fredag, väldigt mycket slapp och väldigt lite jobb! Klagar inte!
Vet dock inte riktigt vad som är med mig idag, har gått omkring och tappat saker hela dagen. Inte tappat bort, bokstavligt tappat i golvet! Har tappat bilnycklarna i asfalten, nycklarna till skåpen på gymmet försvan två gånger ut mitt grepp, och landade den ena gången under crosstrainern. Har tappat mobilen i golvet, tack och lov så landade den på min väska, och värst av allt var när jag tappade vattenflaskan på gymmet. Var nämligen på väg in till gymmet då den på något sätt hoppade ur händerna på mig och flög över ett staket. Som går till rabatten typ. Bakom mig gick då en personlig tränare som så snällt hoppade över staketet och gav den till mig. Riktigt skojj! Men jag undrar ändå, kan detta vara ett tecken på något? Eller så är jag helt enkelt aningen klantig av mig. Roligaste " tapp-olyckan" var dock för ett par veckor sedan då jag och Gesa gick och handlade snacks på shoprite, och jag hade redan plockat till mig en munk. På något sätt så tappar jag då munkenpåsen och den flyger rakt framför en kvinnas kundvagn. En lång sekund går innan hon kör över munken. Sedan dess så kallar vi den munken för " självmordsmunken" Rätt passande tycker jag! ;)

Nej, nu ska jag fräscha upp mig lite innan Gesa kommer och hämtar upp mig! Vi ska nämligen först möta upp Line och sedan bege oss till Cosimos för en god fredagsmiddag! Och efter detta så blir det bio, den senaste Twilight! Tror den är riktigt bra faktiskt! Så jag har en härlig fredagskväll framför mig och det hoppas jag att ni också har ( eller har haft!)

Trevlig helg! <3


1 kommentar: