måndag 19 december 2011

Lördagkväll i Westfeld...

Hej på er! Mår ni fint i vintermörkret? Det är verkligen sjukt vad tidigt det blir mörkt så här dags på året. Samma sak varje år och man blir ändå likna häpnad! Men lite mysigt är det klart också att kura ihop sig under en filt och läsa lite när mörkret har lagt sig. Det kan man icke förneka. 

Måndagen har jag spenderat hemma och det jag gjort har väl varit att tvätta, skypa lite, köra barnen till och från skolan & gymnastiken samt lagat mat. Läs satt in en pizza i ugnen, hehe. Så inget gym idag heller alltså, men det är denna förbaskade förkylningen som fortfarande hänger i. Hoppas att jag slappat tillräckligt idag för att vara kry typ imorron. Det jag hoppas på i alla fall. Är ju faktiskt Hannukah imorron, judarnas jul kan man väl kalla det. Fast istället för en dag så får barnen packeter 8 dagar i sträck. ( alltså 8 gånger mer packet än dem som firar jul, om man frågar mina kids) hehe. Så blir väl en tisdag med en twist kanske. 

Nej, nu blir det åter till boken min! Hint till familjen, ni får jätte gärna ta med någon spännande bok till mig! ;D

Och ja, filmen! Denna togs i lördagskväll! En lördagskväll i Westfield helt enkelt. Hör ni syrsorna spela? haha





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar